Godziny otwarcia Punktu Obsługi Klienta Drukuj
Rolę operatora programu wymiany kotłów i termomodernizacji budynków pełni spółka Atsys.pl z o.o. z Katowic.

Do obowiązków będzie należało m.in. przeprowadzenie i nabór wniosków wraz z weryfikacją, udzielenie informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych programem, uruchomienie strony internetowej, przygotowanie informatora dla mieszkańców oraz odbiór techniczny wymienionych instalacji.

Operator uruchomił na terenie Pszczyny stały punkt obsługi klienta, który mieści się przy ul. Kopernika 3 boks nr 13.

Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w każdy poniedziałek w godzinach od 10.00 do 14.00 oraz w każdy czwartek miesiąca w godzinach od 13.00 do 17.00, a także w soboty zgodnie z harmonogramem:

październik:      07.10.2017 godz. 9.00 - 13.00

listopad:           04.11.2017 godz. 9.00 - 13.00

grudzień           02.12.2017 godz. 9.00 - 13.00

styczeń:            13.01.2018 godz. 9.00 - 13.00

luty:                  03.02.2018 godz. 9.00 - 13.00

marzec:            03.03.2018 godz. 9.00 - 13.00

kwiecień:          07.04.2018 godz. 9.00 - 13.00

maj:                 12.05.2018 godz. 9.00 - 13.00

czerwiec:          02.06.2018 godz. 9.00 - 13.00

lipiec:               07.07.2018 godz. 9.00 - 13.00

sierpień:           04.08.2018 godz. 9.00 - 13.00

wrzesień:          01.09.2018 godz. 9.00 - 13.00

październik:      06.10.2018 godz. 9.00 - 13.00

 

 

KONTAKT: kom.: 609 345 810

email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

środa, 04 października 2017 07:35
 
<< Wstecz